Selam, belki bi yararı olur diye sizinle paylaşmak istiyorum. ben 14+5te serklaj olmuşdum tedbir amaçlı. Bu gün 16+5iz ve kontröle gitmişdik. Serviks 38 mm ölçüldü, daha önce de böyleydi. Doktorum herşeyin hem bebeğin hem de serviksin iyi olduğunu söyledi. 2 hafta boyunca sadece tuvalet ihtiyacım için kalkıyorum şimdi 2-3 saat yatak rejiminde olub 10-15 dakika evde geze bilirsin dedi ama asla iş görmeğe izin vermedi, sadece kendin için meyve yıkaya bilirsin bu kadar. Yemeği artık oturup yiyebileceğimi söyledi ama ben yine yatak rejiminde yemeğe devam edicem.
Bazı sorunlarım vardı, belki yaşayanlae olur diye paylaşıyorum ☺️
Karnımın alt kısmında sertleşme oluyordu sağ sol ve ya ortada buna normal dedi, bağırsak haraketlerinden ve ya rahmin sertleşmesinden yaranıyor, korkulu değil sancın, kanaman olmadığı müddetce.
Ayağa kaltığımda sanki karnıma bi ağırlık çöküyordu yürümekte zorluk yaşıyordum. Bunun da sebebini hep yatıyosun bir an kalkınca bedenin ağırlığı aşağı iniyor rahim büyüyor diye, normal dedi, 20 hafta+larda korset kullanacağımı söyledi.
İdrara çıktığım zaman zorlanıyordum, maqnezium kullandığım için olabilir dedi bununla beraber idrardan test vermemi istedi.
Aklımda kalanlar bunlar, kimin sorusu olursa cevaplaya bilirim 🫶🏻