CimKefA ben de sezaryenden aşırı korkuyodm normal olsn diye herşeyi yapmaya hazırdm 😅 ama 37. Haftada gebelik zehirlenmesinden dolayı acil sezaryen oldum 😏 genel anestezi oldm tansiyondan dolayı, abartıldığı kadar acılı değil kum torbası koyma falan da yok artık
Eliyle bastırıp kanama kontrolu yapıyorlar
Zaten yara yeri hep uyuşuk hiç hissedilmiyor bugn 1. Haftam , ilk günden itibaren hep yanma oluyor yürürken otururken
Ama Ağrı acı hiç yok