Nacyax Kızlar gebeliğin ilk haftalarında siyatik sinir sıkışması yaşayan oldu mu çok kötüyüm yürüyemiyorum ayakta da duramıyorum. Yaşayan varsa nasıl geçirdi bilgi verir misiniz
AnayimBenAna_ Nacyax benimde yarım saattir kasığıma kramp girdi sol bacağımın üstüne basamıyorum resmen yattım kaldım öyle 🤦🏼♀️