Deniz4848 o sırada 190. oksaparını vuran ben 😂 9 ay + kırkım çıkana kadar kullanmak zorundayım malesef pıhtılaşma sorunum olduğu için. acıyı en aza indirecek önerilerim:
-havasını alın pıt pıt vurup havayı iğne ucuna getirip damlalar çıkana kadar havayı dışarı verin.
-derin nefes alın iğneyi 90 derece dik şekilde hızlıca batırın. (karından vuruyorsanız dik şekilde, koldan vuruyorsanız 45 derece eğik şekilde kol altına yastık koyarak yapabilirsiniz) ilacı normal hızda verin ardına birkaç saniye bekleyin hızlıca geri çekin. kolonyalı pamuğu sert şekilde ovmadan bastırın ağrı hafifleyene kadar. en en en az hasarı bu sekilde alırsınız morarma ve ağrı en aza iner. ayrıca üst üste aynı bölgeden vurmayın yerini sürekli değiştirin 💜