Prolaktin süt hormonu diyorlar en önemli etkenide stresmiş malesef .. vücut kendini gebe sandıgı dönemlerdede yükselen bir hormonmus. Benimde 32çıkmıştı ilaca başlattı doktorum.
Buradan okudugum kadarıylada sürekli değişebilen, gebeliğe engel olabilen bir hormonmuş. İlaçla düşen prolaktin ilac bittigi an bazılarında yükselebiliyormus. İnşallah sizinki devam etmez. Stres yapmamak lazım😞