shatice Kızlar ben burada bir kaç kişinin böyle keselere düzensiz dediğini gördüm, böyle olanlara düşük riskin var demişler hep, doğru mu bakar mısınız
Meliss00 shatice Benim kesemde bu şekildeydi tek farkı yatay şekilde gözüküyordu bu arada oğlunuz olacak büyük ihtimalle içinizi ferah tutun doktorunuz birşey söylemediyse bir sorun yoktur sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım
Merve-metin shatice öncelikle hayırlı olsun canım herkesin kesesine bakıp olumsuzu çağırmayın lütfen benim kesemde böyleydi ve düzensizlik filan yoktu şuan 24+1 hamileyim şükür kesede bebekte gözükmüş daha bebek büyüdükçe kese çok şekil değiştirecek o yüzden şuan sadece hamileliğinizin tadını çıkartın olumsuz düşüncelerden uzak durun 🙏🏻🙏🏻 sağ sağlim kucağınıza alın bebeğinizi 😍🙏🏻
Merve_kucuk shatice böyle keselere düzensiz dediğini gördüm, böyle olanlara düşük riskin var demişler hep, doğru mu Öyle bir şey olsaydı muhakkak doktorunuz söylerdi ☺️
shatice Meliss00 yaaa gerçekten mi kesenin şeklinden mi anladınızz, bende cok erkek hissediyorum, birde cok şükür hiç gebelik belirtilerim yok herkes erkek diyor
Baharer321 Daha keseyle birlikte bebek bile çok küçük değişecektir kesenin yapısı şekli dert etme kuzum kimseye kulak asma
shatice Baharer321 vallahi bu site hem cok iyi hem cok evhamlı yaptı beni, herkesin kesesini inceler oldum deli gibi
shatice AnayimBenAna_ o hiçbirşey demedi, ben cok zor hamile kaldım, acaba ihmal mi etti farketmedi mi diye korktum vallahi birde buraya sorayım dedim
Baharer321 shatice benimde hiç belirtimm yok ufak tefek bel ve kask ağrısı oldu genellikte oda 8.haftada son buldu şuan sanki hamile değilim gibi unutuyorum bazen maşllah ikimizede
Meliss00 shatice Evet benim bebeğiminde kesese bu şekildeydi benimde hiç belirtim yoktu ne bir mide bulantısı ne bir halsizlik hiçbirşeyim yoktu son aylara kadar Allah gönlüne göre versin ama %90 oğlun olacaktır 🥰
Baharer321 shatice bu site dediğin gibi bazen iyi bazen çok kötü düşünmemize sebep oluyor ama doktorunu dinle kuzum kimseyi dinleme kötü yorumlara zaten kulak bile asma
AnayimBenAna_ shatice yok ya bu kadar önemli bir detayı bence ihmal etmez içiniz rahat edicekse ikinci bir doktora daha gidin bence
shatice Baharer321 Baharer321 vallahi benim onlarda olmadı, birde ilk gebeliğim iyi mi kötü mü onu bile anlamıyorum 😂
shatice Meliss00 Allah senin de gönlüne göre versin inşallah, sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun ❤️
Meliss00 shatice Ben 35 gün önce doğum yaptım maalesef kaybettim meleğimi umarım sen sağ salim alırsın kucağına ❤️
shatice Meliss00 çok üzüldüm kusuruma bakma bilmeden dedim öyle Allah acını hafifletsin içim yandı. Yanlıs anlamazsan kaç haftalık kaybettin yavrunu
shatice Merve-metin cok teşekkür ederim vallahi iyi ki başlığı açmışım içimi rahatlattınız allah razı olsun
Merve-metin shatice sağ sağlim bebeğini kucağına al canım olumsuz düşüncelerini sil kafandan sadece doktorunu dinle 😍🙏🏻