Bana doktorum plesanta bebeğin önünde arada yastık var gibi düşün , ve derin çok kalın bu haftalar hissetmen zor olabilir demişti. Bence sakin olun .ben de 22 haftadayım bir gün birkaç tekme hissediyorum iki gün hissetmiyorum muayenelerimde bebek iyi.