Aysezmram34 aşkım devlette yapacağım bende doğumu normal görünüyor şu an 38 haftalığım. Doğum başlayınca acilden giriş yapıyorsun o gün kim nöbetçiyse o doktor ilgileniyor erkekse erkek bayansa bayan asistan pek olmuyor devlette genelde ebeler yapıyor bütün takiplerini senden başka doğum yoksa doktor yanında varsa hepinize bakıyor. Asistan genelde üniversite ve araştırma hastanelerinde yoğun diye biliyorum 🤷🏼♀️