sevgi_bidak Pazar günü 23 haftalık olacağız allahin izniyle kaçıncı ay oluyor ben işin içinden çıkamadım 😀😀😀
Merve-metin sevgi_bidak valla benimde kafam karışıyor ama 1 ay 4 hafta olduğuna göre ay bazlı gidersek 6.ayın dolmak üzere ben öyle hesaplıyorum çünkü 24+1 6.ay doldu 7ye doğru gidiyorum 2 hafta sonra yani 26 haftalık olduğunda 6.5 aylık olmuş olacak
sevgi_bidak Merve-metin ben yine 5.ay diye hesaplıyorum 😀 subat allahin izniyle doğum olucak tabi 6 ay oluyor teşekkür ederim
Miniklerinannesiyim Merve-metin bende öyle hesaplıyordun ama şuan 33 haftalıgım ve doguma 1 ay var aylık 4 hafta hesaplarsak 40 haftalık 10 ayllık olmuş oluyor
Merve-metin Miniklerinannesiyim evet bazı yerler zaten diyor 9 ay 10 gün dendiğine bakmayın 40 hafta aslında 10.aya denk geliyor diyorlar
Anneadayi45 23×7= 161 gün 161:30= 5 ay 11 gün oluyor. Bu şekilde hesaplamanın doğru olduğunu söylüyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum. 😊
rozamomy Ben güne göre hesaplıyorum haftaya göre değil 🙈 uygulamada kaç gün olduğu yaziyo ya zaten, mesela şu an 168 günlük, o yüzden 5,5 ay diyorum. 180 gün olunca 6 ay dicem gibi. 30 gün 1 ay yapiyo sonuçta 🤷🏻♀️