Deletedmom0036 Melekakyz Yaa ben yeğenlerimle briaz deli oynarım 3 yaşında yeğenim ve 7 yaşındaki yeğenimi kucağıma aldım Bikaç kez kaldırdım yani acaba düşük mü yapıyorum
Melekakyz Mrvbgc1 canm benim 4 gün geçmişti adetim ve hassas gebelik testi aldm 6 gün öncesine kadar sonuç verenlerden onda bile çoook silik çıktı. En iyi kanda görülüyor
Mrlbrk Deletedmom0036 Test yaptirdin mi sonuc neoldu acaba. Benimde adetime 2 gun var kahverengi cok az leke geldide
Mrlbrk Deletedmom0036 Yok test yapmadim. Dogru duzgun gelmedi leke daha. Yarina kadar sölulmezse test yapcam
cigdemmkilicc Deletedmom0036 bazılarında bir kez bazılarında devam eden bir kanama oluyormuş ancak rengi kesinlikle kırmızı olmuyor. Benim reglime 3 gün kala pembe gibi kahverengi gibi geldi. Bu durumu daha önce duyduğum için şüphelendim ve hemen test yaptım sonuç pozitif 😍 şüphelendiğin bir kanamaysa yerleşme olabilir ve gününü beklemeden de çıkar. Çıkmazsa da gecikirsen tekrar denersin. Allah gönlüne göre versin 😊
Deletedmom0036 cigdemmkilicc teşekkür ederiö canım ama bu ay da bebek değilmiş napalım vardır zamanı 🙄
Deletedmom0036 Melekakyz üzülmüyorum da bekledikçe kilo alıyorum diyet de yapmıyptum hep bi hamile sanırsın kendini de psikolojik aşerirsin ya bende o var 58 kiloydum şuan 67 kiloyum 4 ayda aldım😒😂😂
Deletedmom0036 Mrlbrk valla ben hala düşük yaptığımı düşünüyorum zaten çok yeni olunca adet kanaması gibi oluyor annemi dinlemedim ağır kaldırdım, sen dikkat et bari canım gir doktora test falan yap ilaç versin doktor eğer öyle bişey varsa
Mrlbrk Deletedmom0036 Test falan yapmismiydin ki canim dusuk yaptigini dusunuyosun. Benim kurtaj olduktan sonra hep bole leke leke basliyodu şu 2 aydir duzelmisti adetim ama bakalim ne olucak yarin sabah test yapcam cikmazssa doktora gitcem zaten klomen kullanmistim bu ay. Yine vericek o yuzden mecbur gitcem yarin