Seren-3 @sympolat09 adetime göre 5 haftalık doktor 4 haftalık olduğunu geç döllenme olduğunu tahmin etti
ceren-123 AnayimBenAna_ arkadaşımız sevincini paylaşmış heyecanlı ilk bebeği büyük ihtimalle böyle yorumlar yapmasanız keşke ☺️ 234TM
AnayimBenAna_ ceren-123 evet heyecanlıdır ama önce bi bebek oluşsun bebek sağlıklı bir şekilde çıksın ortaya bi kalp atışı duyulsun. Cinsiyet en son merak konusu olmalı.. Bana komik geliyor daha bebek yokken cinsiyet merak edilmesi üzgünüm. 🤷🏼♀️
ceren-123 AnayimBenAna_ bir daha siz üzülmemek için böyle postlara bakmayın bence ben saygı duyuyorum olabilir bunun gibi bir sürü kese fotoğrafı var burada bakmak zorunda değilsiniz iyi akşamlar