BerivanLina ideemirel emin msnz celebi hoca 2. Dogumuma girmedi geceydi bu arada hemsireye soyledigimde ek ucret verilmesi gerektigini soylemisti
ideemirel BerivanLina evet gece ek ücret alıyorlar ama Çelebi beyde eltim 3 cocugunu doğurdu hepsinde de girmiş, normal doğum ne kadar sorması ayıp
BerivanLina ideemirel wllh bnm ilki saat bes bucuk gibi dogdu bence o yzdn girdi ikinci gece 11 bucuktu doktoru cagirin dedim ek ucret verirsin dediler bende hic gelmesin madem dedim 😂 sormadim ama gecenlerde biri 11 yazmisti
ideemirel BerivanLina anladım, bizim bi akrabamız omer beyde sezeryan oldu gece tansiyon haber vermek için aramışlar ondsn bile ücret alınmış gelmediği halde
BerivanLina ideemirel yok artik ciddi msn ne alaka yaa. Biz bosuna ozele para veriyoruz bence wllh bak doktor girmediyse doguma ne anladim ben onun o kdr muayenesine gitmekten sacmalik ya
ideemirel BerivanLina Doğuma girmiş ama gece tansiyon arayıp haber verdikleri için o gece ek ücret almış doktor uyanık diye öyle bi şey yani düşünün
ttazeannee BerivanLina benimde o zamanlarda 40 50 60 çıkıyordu eve yolluyorlardı🤣 doktor güzel dediyse güzeldir. Doğum olması için 100 ve üstü olması lazım ve en az 4 kere çıkması lazım 100 e
Sevdes BerivanLina benim de bu şekilde çıkmıştı. Sordum doktora sürekli 40 civarnda olması normal mi acaba die. Şey demişti makina orda takılmış büyük ihtimalle o yüzden sürekli orda kalmış ama iniş çıkışlı vs olmadığı için sancın yok normalde dedi
Kubsss BerivanLina ben de 29 Ekim’de gittim sürekli 35 40 50 şeklindeydi sancılar, doğum sancısı böyle olmaz azalıp artması lazım bunlar normal kasılmalar bol su iç dedi gönderdi beni
Nurbanusancak BerivanLina benimde aynı şekilde 40’larda çıkıyor sancım 36+2’yim doktorum da güzel diyor, en az 3 tane dağ gibi sancı olması gerekiyor yükselip düşmesi gerekiyor yani o zaman sancı sayıyorlarmış. Düzenli sürekli olan sancıyı saymıyorlar 🥰