BerivanLina Kizlar nst sancisi duzenli olarak 40 cikmasi sanci yok demek mi. Doktor nstn guzel dedi ama surekli sancim oluyor ve daha 34 haftadayim
myangelson BerivanLina 40 ve üstü sancı sayılıyor düzenli oluyorsa aslında sancı oluyor ama düşük olduğu için fazla onemsemedi mi acaba ama haftanız da küçük. Benim ilk hamilelikte 20 li haftalarda 40-60 arası gidip geliyordu hastanede sancı tedavisi gördüm
Sevdes BerivanLina benim de bu şekilde çıkmıştı. Sordum doktora sürekli 40 civarnda olması normal mi acaba die. Şey demişti makina orda takılmış büyük ihtimalle o yüzden sürekli orda kalmış ama iniş çıkışlı vs olmadığı için sancın yok normalde dedi
myangelson BerivanLina bilemedim dediğim gibi beni hastaneye yatirmislardi hem enfeksiyon hem sancı olduğu icin. farklı bir hastaneye mi gitseniz acaba sancım var diye başka bir doktor ne diyecek
fztanne1 BerivanLina düzenli 40tı diyorsunuz herhalde onu sancıdan saymazlar. Tepecik olması lazım sancı sayılması için . Düzenli aralıklarla 40 a vurması lazım
myangelson BerivanLina herkes derken kim doktor hemşire falan mı? 40 ve üstü sancı sayılıyor. Benim sancılarımı doktor ultrasonda görmüştü direk nst bağlanınca 40 larda çıktı bir kaç tane de 60 larda çıktı sancin var 40 ve üstünü sancı sayıyoruz dedi
BerivanLina myangelson doktora agrim oldugunu soyledim yalanci sanci olabilir eger karnin sertlesip bebek bi yerde toplanip kasiliyorsan agri alt tarafa vuruyorsa dogum olur dedi. Nstye de bakinca nstn gvuzel dedi . Ama ben nst kagidima baktm 40 in altina hic inmemisti
myangelson BerivanLina bilmiyorum sanciniz varsa ben olsam farklı bir hastaneye giderim her ihtimale karşı. enfeksiyon falan var mı o da sancı yapıyor.
ideemirel BerivanLina merhaba evindar beye gidiyorsunuz sanırsam doğum veya diğer kontrollerde haber verir misiniz memnuniyetinizi