Aselbadekcr Kızlar 36+4 deyiz bi kaç gündür artış göstererek özel bölgede özellikle yürürken baskı hissediyorum sanki orda durmuş gibi doğumun yaklaştığının belirtisi mi acaba yada böyle olup kıaa süre sonra doğum yapan oldu mu
emineblc1202 Aselbadekcr bende 37+5 deyim ayni sekil benimde öyle arada rahimde hafif bir baski ve sanki genital bolgeye inecekmis gibi oluyor bugun nts baglandim cok az sancim cikti muayne etti alltan sadece yarim santim acilma var dedi zaten nts ye aldiklarinda sizi sanci cikarsa muayne ederse alttan eger normal istiyorsaniz der size aciklik su kadar falan diye
Aselbadekcr emineblc1202 evet benimde baskı var doktor 38 de suni sancıyla başlatacağını söyledi inşallah kendi gelir
emineblc1202 Aselbadekcr umarim insallah kendi sancisi gelir bende ayni sekil oyle olur insallah suniyi almaktan daha mantikli olur yani😅