Gunduzanne Nisbaral tabikide normal. Hareket ettiğimizde suyun içinde oldukları için sallanarak uyuyolar. O yüzden doğduklarında salladığımızda kolay uyuyolar. Yatarken de su duruluyo ve uyanıyolar mantığı bu yani canım
Merve-metin Nisbaral normal canım bende 24+1 bende ayaktayken hafif bazen hiç hissetmiyorum ama ne zaman uzansam veya otursam bildiğin tekmelediğini kuvvetli hissediyorum 😍
meltembadem Nisbaral anne dinlenme moduna geçince bebeklere bişey oluyor coşuyorlar 😂 bende 20+6’yım ayaktaykende hissediyorum ama yatarken tabiki daha çok 🤗
Umrecam Sellennns açıkçası çok net hissediyorum kalp atışları gibi dediğinizi 16-17haftada hissediyordum 🙊 ikinci gebeliğim sanırım ondan erkenden oldu bu sefer hepsi
Nisbaral Gunduzanne ya teşekkür ederim evet düşününce aslında yürüyoruz ediyoruz ondandır diye düşündüm ama yinede içimde kaldı 🌸🙈
Nisbaral Merve-metin ekstra birşey yapıyormusunuz sol sağ tatlı harici peki ben genelde meyve yiyince kıpırdıyo bildigimden sürekli yiyorum ama başka neler yapılır tekme atması icin☺️🌸
Merve-metin Nisbaral ekstra bişey yapmıyorum canım genelde uzandığım an başlıyor hareketleri ama oğlum ekşiyi mesela çok seviyor eğer gün içinde çok az hareket ettiyse hemen turşu yiyorum hareketleri daha kuvvetli oluyor o zaman onun harici uzanmam yeterli geliyor hareketlenmesi için 😂🌸
Nisbaral Merve-metin sürekli hareket etsin istiyorum etmeyince bi panik🙈😄 teşekkür ederim sağlıcakla kucaklarımıza alalım inşallah ❤️
Merve-metin Nisbaral amin inşallah canım 🤲🏻 hareket etmeleri kadar güzel bişey yok bence de bende sürekli hareket etsin o hareket ederken izleyim istiyorum çok güzel bir duygu 😍😍
Izmirr Bizde 22 +0 olduk sukur arkadaslar ama iki gundr diger gunlere gife daha az ve hafif normal mi sizce
Mom_185 Nisbaral bunlar iyi günleriniz kızlar daha büyüdükçe caninizi yakıyor benimki rahime vuruyor canim yaniyor
_rumeysatpl Haftamdayım bende hareketlerini bir iki haftadır hissediyorum ama genelde sağ kasıklarımda oluyor bebek oradan hareket ediyor arada göbek deliğime doğru çıkıyor. Normal mi bu durum sizce anneler yani alt kısımlarda olması ?