gizem_esmr benim doktorum direkt bebeğin yerleştiği yere baktı aşağıdaysa ona göre fitil başlanıyo bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor kendi. Sonra kesesine şekline altında kanama vs varmı diye de bakıyor sonra vitaminleri vs yazıyo öyle yani heyecanlı bi durum ya😍 her muayenemde aynı heyecan var kalbim kıpıt kıpır ellerim buz gibi ama terli falan böyle😂 annelik bambaşka bişeymiş