Arkadaşlar 4 kilo üstü olursa bebek devlet sezeryan yapıyormuş 4 kilo altı normal doğuma yönlendiriyorlarmış devlette doğuranlar kaç kilo ve doğum şeklini paylaşabilir mi bebeğim Şuan 3650 bende insülin var 39 haftalık olduk bugün sancım felan da yok Nst de 😐