aylaamomm Ense kalınlığı olması gerekenden kalın dedi o testi de bizim hastanede değil de size numarasını vereceğim iki firma var onlardan birinde yaptırabilirsinz dedi. Numaraları aradığımda sordukları ilk soru hangi şehir, hastane ve hangi doktordan arıyosunuz? Doktor ismini bile sorduğunu duyunca anladım ki anlaşmalılar. Hemen başka hastaneye gittim ense kalınlığında hiçbir anormallik görmediler. Hatta çağdaş beyin göremediği cinsiyeti aynı gün gittiğim diğer doktorlar şak diye söyledi. Cinsiyeti bile göremeyen doktora asla güvenmem. Hele ki emin olmadan bi hamileye bebeği için olumsuz konuşması ne kadar doğru? Ben o hafta stresten kilo verdim ağlamaktan hiçbişeyi olmayan bebeğime bişey olabilirdi.