Benim ilk gebeliğimde kanama ve lekelenmem olmustu adet günümde belirgin bir kan görmüştüm sonra kesildi bir daha görmedim bir gün sonra gene gördüm vs şeklinde olmustu normal adet kanaması gibi sürekli bir kanama değildi yanı sonra arada lekelenmeler oldu bu dediklerim bir ay falan sürdü ya da sürmedi ama devamında oyle bir şey yaşamadım sanırım yerleşme kanamasıydı sizin de oyle olabilir