Arkadaşlar detaylı ultrason da doktorum plesentaya bakmamış atlamış 😒😒 sonra 28 haftada farklı bir doktor marjinal dedi. Kapatmıyo ama yakın plesentaya aynı doktor 32 de de düzelmediğini söyledi neyse doğum doktorum değil bu il değiştirdim şuanki doğum doktorum 35 haftada alttan muane etti baktı yok plesenta sadece bebeğin kafası gözüküyor düzelmiş dedi şimdi 39 haftadayım doktorum düzeldi dedik ama emin olalım Ayşe diye radyolojiye yönlendirdi şimdi ordan geliyorum orda baktılar yine detaylıya tabi haftam çok ilerde olduğundan her şeyi göremedi görebildiği kadarına baktı. Bebek kafasını kanala çok yaklaştırdığı için plesentayı göremiyorum orda gördüğüm kadarıyla sol tarafta yukarda duruyo dedi ama çok emin de değil gibiydi bide alttan bakalım dedi baktı. Çocuk kafasına baya yerleştirmiş kanala o yüzden de kafası görünüyordu sadece sağda solda yoktu bir şey. Haliyle normal doğum bekliyorum şuan 40 kadar beklicem sonra gelmezse mecbur sezeryan ama korkuyorum da eğer düzelmemiş olsa orda kafanın yanında gözükürdü demi plesenta? Ya zaten kapatıyo olsa çocuk kafasını kanala nasıl soksun sokamaz orda gözüküyodu kafa???