Asug1 bak cnm bende mayıs ayında aynı şeyi yaşadım ve kadın doğum beni hematoloji bölümüne gönderdi,tıbbi genetik ve smear testi yaptılar önlem amaçlı önden bakmak istediler herhangi bir sıkıntı varmi diye ona göre korkmadan tekrar hamile kalabileyim diye çok şükür hepsi temiz çıktı dün kadın doğuma gittim ve tekrsr düşündüğümü söyledim vitamin ve folik asit verdi 2 3 Ay sonra inşallah deneyeceğim tekrsr ama ister istemez yine içimde bir korku var çünkü daha önce bir kürtaj ve bir ölü doğum yaşadım sadece 2 buçuk yaşında bir kızım mucize gibi oldu🩷 sende de bir sıkıntı yoktur tekrar dene ara vermeden derim umarım sıkıntısız yaşarsın hamileliginj