Makbule_ Selda_66 erken doğum riskim var doktorum 15 gün daha bekletelim yatacaksın demişti 33.haftamda şimdi 34+1 oldum yıkadım kuruyunca ütüleyip koyacam çantamıza
Selda_66 bhtrolcay benimkide kiz ilk gebeligim normalmi zeseryan henüz bilmiyorum doğum yaklaştıkça geriliyorum
bhtrolcay Selda_66 sağlıcakla kavuşalım inşallah🤲🏽 bende stres oluyorum heleki hastane ortamını görünce falan heycan basıyorr
Miniklerinannesiyim Selda_66 bence hazırla köşede kalsın zaten götürecegin kıyafetler kullanıllmyor ben 32de hazırladım sadece bez ıslak mendil eksik
Btlshnnn Selda_66 35+1 olduk daha dün hazırladım beneğin herseyini koydum benimkiler kaldı kısmetse bugün de benimkileri ayarlayıp koyacağım ☺️