Hamilelikden önce insülin direnci vardı şeker hapı kullanıyodum mecbur bıraktım dahiliyeye gittim yine açlık şekerim 102 cıktı yüksek dedi şeker ölçme aleti verdim sabah ögle aksam açlık toklu ölçmem lazımmış diyette yapıcaksın dedi 102 cokmu yüksek 95 ve aşşası olması lazımmış açlık toklukda 140 ve aşşası dedi