Hiç endişelenme o haftalarda bende de olmuştu 1 hafta kadar fitil kullandım. Doktorum her kanama alanının tehlike oluşturmayacağını rahat olmamı söylemişti. İlaç verilince bi panikliyoruz acaba çok ciddi, tehlikeli bir şey mi diye ama kanama alanı olması çok normal bir durummuş. Ciddi bir durumun olsaydı doktorun söylerdi içini ferah tut kendini yorma güzelce dinlen 🌸