Esin_17 6+1 de gittim vajinal cok zor duyuldu, ama ekranda kalbinin attığı görüldü, doktorum tamamen ultrasonla alakalı, bebek çok küçük dalga oraya kadar gitmiyor endiselenecek hiçbir şey yok dedi , hemen kötü düşünmeyin daha çok çok küçük , ilk gebeligimde 6.haftada hiç duyulmamisti 7+4te falan vajinal duyulmuştu, bence kötü düşünmeyin bekleyin