Merveyasarr Hiç sancım yok eğer olmazsa suni sancı verilecek iki güne normal sancım olması için neler yapabilirim 😓
ayaniz Merveyasarr tecrübem yok ama burda gördüklerim kadarıyla bol yürüyüs merdiven cıkma egilip cömelme ,pilates topunuz varsa dikkatlice zıplama,hurma yemek.. Sanırım bunlar kolaylastırıyor
Yokk Merveyasarr gnunu gecmesi nasıl oluyo ben en son 9 mayısta adet gördüm suan 37 hftalığım doktorum 11 subat gunu gel doğumu baslatalım dedi doğumun gecikmesi ne zmn oluyo peki bilgi verirsmsnz?
Merveyasarr KlncA evet Cuma günü son ama suni sancı olsun istemiyorum kendi sancımla doğuma gitmek istiyorum 🙄
KlncA Merveyasarr ben de kuzum ama olmuyor çömelme yapıyorum hurma yiyorum 40+2 yim 🙁 Biraz da nasip işi artık kafamı takmıcam sen de takma.. bugün kontrolüm vardı Nst de sancım çıkıyor Bebek baş geliş ama rotasyon mu ne olmamış yani kanalda olması gerektiği gibi durmuyor sanırım.. Ona da iyice moralim bozuldu. Normal sezeryan farketmez ne olacaksa olsun artık dedim 🙁