Sazenin Emzirme yastığı olarak ne aldınız? Bazı yastıklar zamanla sönüyormuş. Hem kola hem bele yastık mı almak gerekiyor yoksa bele olan yeterli olur mu? Bazen set halinde de satılıyor ya. Önerileriniz olursa lütfen paylaşın ✨
Aysenurkayaa23- Sazenin benim elim ayağım olmuştu iyiki almışım ay şeklindendeydi trendyoldan almıştım
Anneccikk_03 Sazenin ilk bebeğimde almadım, çok pişman oldum, bel ve sırt ağrısı çok çektim, bence kesinlikle alınmalı,ikinci gebeliğim için ben kılıfı çıkarılanlardan aldm kirlendikçe yıkarım ama bence alınmalı. Tavsiye ediyorum
Sazenin Nzkse benim kollarım çok güçsüz, uzun süre kucağımda bebeği emzirirken çok ağırır diye düşünüyorum. O yüzden alttan destekli olması daha mantıklı geliyor. Benim de ilk gebeliğim, kafa altına da yastık oluyor onu bile düşündüm 🤭 hangisi iyi olur bilemedim ama. Tecrübesi olan paylaşırsa çok makbule geçer
1Ali Nzkse benimde ilk hamileliğimdi ikilemde kalmıştım almadım eksikliğini hissetmedim hala, 24gün oldu doğum yapalı çoğu zaman yatar pozisyonda emziriyorum
bahocum Sazenin trendyolda mor design sayfasından aldım. 3 aylık oldu kızım hala formu yerinde yastığın. Kılıfında çıkarılabilir olması önemli
Sazenin bahocum az önce canlı yayın kuponuyla bende o sayfadan satın aldım 🥰 inşallah kullanışlı olur , şekli çok tatlıydı fil gibi 🐘
gmz10 İlk doğduğu zamanlar alttan yastıklarla destekleyerek kullanmıştım emzirme yastğını, biraz büyüyünce tek olarak kullanıyorum. Bence büyük rahatlık. Kol için olanı da yazın çok sıcaktan kafası terliyor diye almıştım ama çok da gerekli değil bence.
bahardaa Sazenin ben emzirme yastığı almıştım kenarda duruyordu unutmuştum kullanmayı sonra hatırlayıp başlayınca dünya varmış dedim ay şeklinde olandan aldım rahatlık ya diğer türlü kolu çok yoruluyor insanın tummy time da üstünde yaptırdım çok kullandık yastığı bence gerekli 🤍
Sazenin bahardaa bende alınması gerektiğini düşünüyorum, bi tane aldım da deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür ederim ✨
Miniklerinannesiyim Sazenin valla bana annem yaptı yapıp satıyor da düşünürseniz gizem_nest_tasarım cok güzel rahat olmuş geceleri onunla yatıyorum bebegim dogunca da emzirmeye kullanıcam o sönmesinin sebebi içinde elyaf var onu makinaya attıktan sonra güneşe koyarsanız eski haline gelir
Sazenin Miniklerinannesiyim ellerine sağlık anneciğinin 🌺 Yeni indirimde yakalayıp bu yastığı aldım inşallah kullanışlı olur