Cansuata Bayanmrs normaldir cnm ama anormal bir durum hisediyorsan kendinde doktorunu ara derim bazen
Fundaduru Söylediğin kadar “aşırı” ise mutlaka doktorunu ara o yönlendirir o haftalarda kasık ağrısı olur ama aşırı olmaz bence
Sngl_mhmt Bende 10 haftalığım sabah aşırı karnım ağrımaya başladı bende çok korktum çıktım biraz yürüdüm şimdi iyiyim şükür kabızlık sorunun varsa oda etkilidir canım