Rumeysaa6 sizce kaç haftalıgim ya gerçekten kendimi o kadar yalnız hissediyorum ki ilk gebeliğim düşük olmuştu zaten bunun da yine öyle düşük riski var ve kan testi yaptığımda çok yüksek çıktığını söyledim doktor çok yüksek değil dedi alttan bakıp muayene ettiginde bana hak verdi bu haftana rağmen çok çok yüksek çoğul gebelik olabilir dedi ama şuan cumartesi olsun diye sabırsızlanıyorum ve kaç haftalık bilmiyorum 😔