Herkese merhaba. Transferin 10.günü beta 18 çıkmıştı doktorum kimyasal olabilir 2 gün sonra yeniden kan ver dedi. Ancak bugun 11.gün sıklaşarak bacaklarıma kramp giriyor adım atarken damar çekiliyor sanki. Bu durum hakkında bilginiz var mı? Genelde düşük belirtisi mi gebelik belirtisi mi olabilir bu durumlar. Benzer yaşantısı olan var mı?