Meslina06 Etlik şehir Hastanesi’nde takipliyim bugün 40+4 um artık sancı açılma yok 41 e kadar bekliyecekler mi yoksa bugün kontrole gidicem yatış verir mi bugün bilgisi olan var mı kızlar