Çok teşekkür ederim hepinize, doktor ilkinde araştırmaya gerek yok olabilir dedi. Sağlıksız olduğu İçin böyle oluyor dedi. 3 Ay beklemem gerektiğini söyledi. 3 ay sonra inşallah bir daha böyle bir şeyle karşılaşmayız. bundan korkuyorum dedim, korkulacak bir şey olmadığını kendisinin de ilk gebeliğinde 8. Haftada kalbinin durduğunu, 2. Çocukta hiçbir sorun yaşamadığını söyledi