Merhaba arkadaşlar 2 ay 10 günlük bir bebeğim var birden kaka yapmayı kesti ve 14-15 güne yakın kakasını yapmadı bunun ardından 19 Ekim’de kakasını yaptı ve neredeyse 3 4 bez dolacak şekilde yaptı ardından 28 Ekim’e kadar bir daha yapmadı 28 ekimden bu yana yine yapmadı Bu normal midir kafam çok takıldı herhangi bir huzursuzluğu veya karında sertlik yok cevaplarınızı bekliyorum