Kızlar merhaba tüp bebek tedavi sürecindeyim 225lik vuruluyorum bugun 4. Günüm birde yanında takviye kullanıyorum ek olarak şuan daha bir şey eklenmedi. Fakat 2.günden beri sadece uyumak istiyorum psikolojik midir yoksa böyle bir yan etki yaşadınız mı ? Birde çok inceden bir baş ağrısı var sürekli