Mariam2 Kizlar sezaryen olalı 15 gun oldu ve iş yaparken 15 dakika sonra bişe yapamiorum halsizlik oluyor normal mi bu
Missgod Ben de sezaryen sonrası 3 günde ayaklandım toparlandım ama 7 gün sonra dikişlerm enfeksiyon kapmıs suan antibiyotik tedavisi görüyorum geçmzse maalesef yatıs😔
Mariam2 Elifcahhnnnn herşeyi iyi gidiyor en az 2 hafta daha kalacakmış beslenme başladı emme refleksi yok her gittiğimde farklı kilo soyiliyiolar anlamadım ki geçen 1.700 dediler dün gittim 1.500 dediler galiba bazen yanlış tartiyiolar