Tuba_sinan Kızlar selam doğumuma az kaldı bu Kasım indirimlerinden de elektrikli göğüs pompası alayım illaki lazım olur diyorum. Sizce hangi marka almalıyım. Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Minik_kuzularim Tuba_sinan ben kiwi almıştım gayet 2sene dolu dolu kullandım hiç sorun çıkarmadı şimdi 2.bebegimde de aynısını kullancagim :)
Frkubra Tuba_sinan ben elle olandan kullanmıştım idare ederdi şimdide bu yeni çıkan kardan alacam cevremdekiker çok memnun sarza takıyorsun sonra gigusune takip işini gucunude yapabiliyorsun çevremde kullananlar çok memnun ben almadım henüz bu ay sipariş verecem
Frkubra Tuba_sinan bide benim iki kızım daha var üçüncü kızıma hamileyim onları okula götür getir ev işleri filan dedim takarım rahat rahat işimizde yaparım diğerleri insanın elini kolunu bagliyor
Slenn Philips avent tekli olanını aldım bugün Kasım indirimiyle 1500 TL ye geldi hepsi buradaya bakabilirsiniz almak isteyenler