Memlekette doğum yaptım ve orada özel kliniğe çocuk doktoruna götürüyordum bebeğimi. Şimdi yaşadığımız yere geldik ve burada hastane imkanları kısıtlı ve çok da güvenilir bulmuyorum açıkçası. Memleketteki doktor yazabilirsiniz istediğinizde demişti. Arada soru soruyoruz gaz için damla falan önermişti. Telefondan soru sorduğumuz için ücreti sormalı mıyız emin olamadım. Sizce?