KubraYksl1 Aley06 bana doktorum sbaah akşam 2 damla ekmeğe damlat demişti ama ben çok unutuyorum o yüzden akşam yemeğiyle birlikte 4 damla ekmeğe damlatıyorum.
obli Aley06 bende direk ağzıma damlatıyorum. 😄 8 damla verdi doktorum ama tabi siz yine miktarı doktorunuza danışın.
AnayimBenAna_ Aley06 yemek esnasında ekmeğe damlatıyorum ama sayısı değişir vitamine göre benimki tek damla mesela
Aslaninannesi_ Damla ise eğer ben ekmeğe damlatıyorum suya damlattıgımda midem bulanmıştı doktor ekmeğe 6 damla damlat demişti
Busecan Ben peynire damlatıyorum internette böylesi daha sağlıklı diye okumuştum ama doktorlar daha iyi bilir tabi
Fatmaacylnn Aley06 ekmeğe 9 damla damlatıp kullanıyorum ben ama bazıları ekmek gibi şeylerde çözünmez diyo ayran süt gibi şeylere damlatmak gerekiyormuş💕
GEM Aley06 Sağlık ocağındaki ebem vermişti bana 8 damla kullan dedi ekmeği üzerine damlat veya direk ağzına damlat demişti. Neye göre 8 dedi bilemiyorum ama
Rmysaksy Aley06 bende direk ağzıma damlatıyorum 😅 doktor bana 4 damla başladı sonrasında 9 damlaya çıkardı miktarı doktorunuza danışın bence
Tgb_smh Aley06 Benim D vitaminim baya düşük çıkmıştı dil altına sabahları 3 damla damlat demişti. Çok düşük olduğu için dil altına damlattığında çok daha çabuk yükselecek demişti.