Hayalimmm42 tamamen kendi tercihiniz olmalı.
Spinal olup da genel şöyleymiş diyenleri hiç anlamıyorum yaşamamışsın ne konuşuyorsun di mi ama
İlkinde de genel olmuştum 4 gün önce ikinci doğumumu yaptım girene kadar spinal diye konuştuk çok korktum dogumhanede genel anesteziye döndük. Her şey tamamen kişisel. Bebek 10 dk içinde odaya gitmiş peşinden 15 dk sonra ben gelmişim. Ameliyathaneden odaya geçerken biraz uykum vardı koridorda ailemi gördüm o uyku halinden hemen sıyrıldım hiç üşümedim hiç başım agrimadi sonrasında hiçbir zorluk yaşamadım ve bu dediklerim devlet hastanesinde yapılan doğum ayrıca ağrı kesiciye alerjim var hiç ağrı kesici yaptıramadım bütün gerçeği ile ağrıyı sızıyı çektim