Alyadnz33 2 kez yaşadım, bende tek belirti idrarda protein kaçağıydı. Eser miktarda başlayıp yüksek seviyeye geldiği için 2 kez gebelik zehirlenmesi sonucu doğum yaptım. Tansiyon yükselmesi,ödem, idrarda köpürme falan da belirtiler arasında varmış da, ben bunları yaşamadım. Gelişim geriliği vardı çocuklarımda, o gebelik zehirlenmesine zemin hazırlıyormuş 🤷♀️