Arkadaşlar merhaba ben normalde çınarlı da onur beye gidiyordum onur beyden çok memnunum ama hastane çok yetersiz duruyor. Bugun gözümün önünde bi çocuğu farklı hastaneye yoğun bakıma götürdüler herkesin içinde o küvezden buraya geçirdiler bilmiyorum Bi soğudum. O yüzden farklı Bi doktor bakıyorum. Şehir hastanesi bana çok yakın orada bildiğiniz iyi dediğiniz bi doktor var mı acaba?