Iremorhan123 valla ben 6 ay boyunca ovulasyon testi yaptım hiç pik mil görmedim hatta ben yumurtlamıyommu diye dr a gttim herşey normal çıktı ovulasyonu bırakıp kafamdan bebek düşüncesini çıkardığım 2. Ay mucize bi şekilde tek ilişkiyle hamile kaldım😁 1.5 yıldır ugrastım denemediğim kalmadı artık herşeyi bıraktım dedim bi baktım hamileyim yani demek istediğim ovulasyona güven olmuyo en güzeli kafanı rahatlat stres yapma her ay pik olckmı hamile miyim değilmiyim düşüncesini at bak gör ertesi aya hamile kalırsın bunu banada çok söylüyolardı inanmıyodm ama doğruymuş🥰