Gebeyimben Yakınlarda bu hastaneye gidip dogum ucretleriyle ilgili bilgi alan varmı komşum kart çıkartmışlardı ucretsiz muayne olabiliyoduk o kampanya hala devam ediyormu
CigdemB Geçen sene fiyat arartırrken öğrenmiştim muayne ücretleri 100-150 arası normal doğum 25000 sezeryan 3250 ydi
Gebeyimben Bize komsu kart diye bir kart vermislerdi ucretsiz muayne oluyoduk sezeryan dogum icinde 1750 fiyat vermislerdi ama sonra bu uygulama kalkmis dogum ucretleri ve muayneler degismis