Arkadaşlar merhaba devlet memuruyum annelik iznine ayrılacağım ama devlette 33 haftalık gözüküyorum ama özel de doktorum adet tarihimi bir hafta ileri attı yani 32.haftamdayım sizce devlette adet tarihimi düzelttirmeli miyim hangisi annelik iznim işin daha iyi olur