Anneler ben çok rüya görürüm ama nadiren hatırlarım. Çokta ciddiye almam unutur giderim zaten b12 eksik hafıza kaybım varmış gibi dolanıyorum 😁 neyse gece rüya gördüm hamileydim 38 haftalık. Şehir dışından dostlarımız geliyo hiç ağırlaşmamışım ay hala ne kadar enerjiksin şu halinde vs diye şakalaşıyorlar. Sabah eşime anlattım onu işe gönderdim uyudum.
Bu seferde doğumumu gördüm bilinçaltı mıydı bilmiyorum. İğne yapıyorlar bayılıyorum. Uyandığımda bebek doğmuş oluyo. Sezaryen değil normal doğurmuşum. Anneme soruyorum hiçbir şey hatırlamıyorum diye hastaneye götürüyo beni anılarım canlanıyor doğumumu görüyorum vajinal doğum yapmışım ve ağrı sızı da hissetmiyorum. Bebeğin yüzüne kadar gördüm kıza benziyordu.
Bir yorumu olanlar var mı yoksa kıçım açıkta mı kalmış hahahah 😁