Doktorum 30 hafta olunca hareketlerde azalma varsa tatlı yiyip sol tarafına yat demişti. Saatte en az 2 hareket olması gerekiyormuş. 2 hareket olursa sorun etmiyorlar. Tekme olmasa da oluyor normal hareketi de yetiyor. Tabi hiç yoksa mutlaka doktora gidip bir kalp atışını dinleyin. ❤️