4 gün önce doğum yaptım hanımlar 4 gündür baş ağrısı bi ben bilirim bi Allah ağlaya ağlaya kızımı emziriyorum hastanede ağrı kesiciler vs yapıldı onlar bile fayda etmedi düşünün sıvı tüketiyorum kahve içiyorum ama yok banamısın demiyor kafamı yastıktan kaldırınca başlıyor ağrı ne yapmam lazım başka bilgisi olan varmı bu konuda hakkında 😥