Pnarcetin saçımı da kestim , saçımı da boyadım bir sorunla karşılaşmadım çok şükür , ama organik diye satılan boyalar organik değilmiş satıcı söylemişti olanı da çok pahalıymış , hurafeler Türkiye’de bitmez o yüzden aldırış etmeyin doğumdan sonra boya yapmanız zaten daha zor