Nisbaral Şuan ebebek molfix indirimde 1 beden 82 adet yazıyor ilk etapta bundan almayı düşünüyorum kaç gün gider acaba iki paket mi almalıyım yoksa ilk bi paket alıp memnun kalırsam lazım oldukça mı devam edeyim
bade-06-bade Nisbaral merhabalar. İlk etapta bu yeterli. Belki bebeğinize pişik yapar her bebek bir değil. Bende ilk 120 li paket almıştım sorun yaşamadık ama bebeğim küçük olduğu için 240 lı yeni paket daha aldım bir numara
defnevedoruk Nisbaral 82 tane 1 hafta falan gider yenidogan cok batiriyo biz gunde 10 tane kullanıyorduk
Betul-97 Nisbaral Ben 15 gün kullanabildim 1 numarayı sonra 2 numaraya geçtim sleppy kullanıyordum 100 tane kullandım. Çok almayın bittikçe alın ve küçük paketler alıp deneyin
EdaCanAlp Nisbaral molfixin izotonik sulu yazanı kullandım oğluma şimdi kızım içinde aynısını aldım 😇
bade-06-bade Nisbaral şu an 25 günlük bebeğim hala 1 numara kullanıyoruz. Kilosuna göre sonrasında hesaplarsın. Benim bebegim 2600 doğdu 2 numara alsam büyük gelirdi. Sizde bebeğinizin kilosuna ve pişik durumuna göre devam edersiniz.
Zeynep1283 Nisbaral molfix izotonik sulu alt taraftada ferah temizlik yazıyor yeşil paket. Kasım indirimleri başlar yakında takip edin fiyatları
Nisbaral defnevedoruk teşekkür ediyorum o zaman bi paket alayım duruma göre tekrar alırım indirim varken stok yapası geliyor insanın ama bellide olmaz şimdi☺️
BerivanLina Nisbaral aa esimi yolladim o da simdi aradi indirimde kac paket alim dedi 1 tane aldirdim . 1 paket bitene kdr ztn 2 ye geceriz die dusundum
Nisbaral BerivanLina ebebegin kendi mağazasında varmıymış indirim ben internette gördüm, ben de bi paket alıcam simdi