denizguney Çook güzel dengeli tabaklar valla en büyük lüksüm böyle kahvaltı tabakları hazırlamak kendime. Afiyet olsun
Esngl29 babyylve_ dışına bastırdığında parmağının izi çıkacak canım içine gömülecek diye düşün yani yumuşaklığı
bengu_10 babyylve_ canım bir muz bir avakado iyice ez içine biraz kakao bir iki kaşık süt mükemmel olıyor hem çocuğa da kilo aldırıyor
Almira_ Muhammedmomss 10 kilo da gayet iyi bence haftaniza göre ki siz bana göre daha çok yiyorsunuz. Ben normalde kilo almaya meyilli biri değilimdir ama gebelikte az yesem de aldm maalesef
Muhammedmomss Almira_ ya oylemi ama bende kilolu hamile kaldin76 ile kaldim boyuma gore fazla kiloluyum
mcansu babyylve_ puding yapabilirsiniz avokadodan direkt tüketemiyorsanız ben arada değişiklik olsun diye öyle yapıyorum